Pietari 2019

Pietarin matka oli yksi onnistuneimpia yhdistyksen matkoja. Minkäälaisia haavereita ei sattunut. Kaikki tarjoomukset olivat hyvää tai erinomaista luokkaa. Kohteet eivät olleet niitä tavanomaisimpia, mutta upeita. Matkaa suosi myös upea 25 C lämpötila. Erityisesti Venäjä pienoiskoossa jäi mieleen. Olisipa tyttären pojat olleet matkassa. Mitään vastaavaa ei ole Suomessa tarjolle: toimiva pienoisyhteiskunta täydellisenä.

Paluumatka oli hiukan haikea. PS Bussien toimitusjohtaja, hallinto- ja markkinointipäällikkö, autonkuljettaja ja matkanjohtaja, Into Saarinen jää loppusyksystä eläkkeelle, eikä yritykselle ole jatkajaa, joten n. 15 vuoden yhteistyö päättyi tähän matkaan. Paluumatkalla esitin kiitospuheen ja liikuttunut Into sai ansaitsemansa huomionosoituksen Martell- konjakkipullon koleita kalastusilmoja vastaa. Hän aikoo mm. osallistua eläkepäivillään ammattikalastajana toimivan vävynsä kalareissuille.

Kiitos vielä kaikille mukana olleille!

Päivö Kuusisto, pj

Ilmoittaudu mukaan nyt! Hyrylän Seudun Omakotiyhdistys ry:n Pietarin matka 17.5 – 19.5.2019

Ohjelma:
Lähtö pe 17.5. aamulla Hyrylästä, aamupala Vaalimaalla, rajan ylitys ja matka jatkuu Terijoen kautta Kronstadtiin, jossa kiertoajelu ja lounas. Matka jatkuu Pietariin, jossa majoitus hotelli Petersburgissa ja illallinen.

Aamiainen la 18.5., lähtö kaupunkikiertoajelulle oppaan kanssa. Käymme Kesäpuistossa sekä Venäjä pienoiskoossa -museossa, sitten lounas, jonka jälkeen mahdollisuuksien mukaan vapaata aikaa kaupungilla. Iltaohjelmana Venäläinen show ja illallinen.

Aamiainen su 19.5., jonka jälkeen lähtö kotimatkalle, ajamme Viipuriin, jossa kiertoajelu ja ostosaikaa sekä lounas ravintola Pyöreässä tornissa. Matka jatkuu Vaalimaalle, jossa rajan ylitys. Tauon pidämme Rajahovissa ja siitä matka jatkuu takaisin Tuusulaan.

Matkan hinta on 445€/hlö 2hh ja 635€/hlö 1hh, joista jäsenalennus on 10 euroa (Yksi jäsen per talous riittää alennukseen useammalle saman talouden jäsenelle). Pietarin matka tulee maksaa HSOKY:n tilille FI86 1366 3006 1036 34 viimeistään pe 5.4.2019.

Hintaan sisältyy: Majoitus hotellissa aamiaisella 2 yötä, yllä oleva ohjelma, ruokailut, sisäänpääsyliput, kuljetuksen, viisumin sekä suomenkielisen oppaan. Oma linja-auto on mukana koko matkan ajan.

Viisumia varten tarvitaan kopio passin kuvasivun aukeamasta. Uusi passikuva ja viisumin anomuskaavake täytettynä. Ne tulee toimittaa viimeistään 25.4. mennessä PS-Bussi Oy:lle.

Yhteinen viisumien täyttötilaisuus järjestetään Hyrylän Seudun Omakotiyhdistyksen toimesta to 4.4. klo 18 alkaen Hyrylän Torpalla, Koskelantie 4, Tuusula. PS-Bussien Into Saarinen tulee opastamaan viisumien täytössä, ottaa vastaan passikuvat ja kopiot passeista.

Matkaan otetaan 40 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä!

Vastuullinen matkan järjestäjä: PS-Bussi Oy/Inton Matkat, Into Saarinen, Ohkolantie 94, 04500 Kellokoski, p. 0400453490.

Hyrylän Seudun Omakotiyhdistyksen matkavastaava Päivö Kuusisto, p. 0400 418 499, paivo.kuusisto@icloud.com.